14.7.2018

אימוני קרב מגע בצפון - Профессиональные уроки Крав Мага

Как увернуться от рук террориста? Как защитить себя и своих близких от уличных хулиганов? Как избежать опасности? Как выжить в бою с двумя и более противниками? Ответы на эти и другие подобные вопросы даёт Крав-Мага! 


👆 Крав мага – это современная, практичная и проверенная система самозащиты, которая как нельзя лучше приспособлена к условиям сегодняшнего такого непредсказуемого, порой опасного и изменчивого мира. Для нее характерен логически выверенный подход к самозащите и рукопашному бою, который дает возможность любому человеку достичь относительно высокого уровня мастерства за короткий срок. Фактически крав мага является идеальной системой самозащиты для мужчин и женщин, молодых и пожилых, системой, которая доступна людям любого возраста и физических возможностей.
Будучи изначально закрытой боевой системой, сегодня Крав Мага доступна каждому, кого заботит собственная безопасность и безопасность близких.
Организация «Импакт Крав Мага» под руководством мастера Зеева Коена, является одной из лидирующих тренерских школ по Крав Мага и широко известна как в Израиле так и за его пределами. Филиалы «קרב מגע אימפקט» работают во всех регионах Израиля. Лицензированные тренера проводят занятия для взрослых, женщин, юношей и подростков и детей от 5-ти лет.
👆 На севере страны действует филиал «קרב מגע אימפקט צפון» под руководством опытного тренера Matvey Genkin. Подробнее о занятиях клуба Крав Мага на севере Израиля на сайте: 
🌍 www.kravmagazafon.co.il/home-russian или по телефону  050-426-9756

13.7.2018

הכנת זר כלה קלאסי



במאמר זה נלמד איך להכין זר כלה קלאסי מסורתי, שזור מורדים אדומים.


זר כלה הוא לא רק זר אלא אביזר אופנה אישי ומיוחד ליום החתונה. כלות רבות בוחרות זר כלה המותאם לעיצוב שמלת הכלה.
אז כמובן שניתן להשתמש בורדים בכל צבע שתבחרו לצורך הכנת הזר, אנחנו בחרנו בורדים אדומים שזו הבחירה הקלאסית והפופולארית ביותר עבור זרי כלה.
ונתחיל בעבודה.. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לנקות את גבעולי הורדים שלנו מעלים וקוצים. ניתן לעשות זאת בעזרת מנקה ורדים מקצועי, סכין או אפילו בידיים אם הורדים לא מאוד קוצניים. בדרך כלל מורידים את כל העלים מהגבעולים כשמדובר בזר כלה אך אפשר גם להשאיר את העלים בחלקו העליון של הגבעול לקבל מראה טבעי יותר.
אחרי שניקינו את הורדים לוקחים ורד אחד ליד ומניחים מסביבו ורדים נוספים כך שנוצר מראה של כתר. התוצאה היא שיש לנו בשלב הזה ורד אחד מרכזי וחמישה ורדים שמקיפים אותו.
השלב הבא הוא להוסיף ורדים לזר. על מנת שהזר יצא עגול ויפה צריך לעבוד בצורה ספיראלית, כלומר, להניח את הורדים בצורה אלכסונית מסביב הכתר שעשינו. חשוב לשמור על סימטריה בכדי שהזר יהיה אחיד ויראה זהה מכל כיווניו. בעיקרון, צריך להחזיק את הפרחים חזק ביד אחת ולהוסיף פרחים ביד השנייה. אם צריך לתקן גובה או מיקום של פרחים משחררים קצת את האחיזה ומסדרים את הפרחים במקום הנכון.
ברגע שסיימנו להרכיב את זר הפרחים ווידאנו שהורדים מונחים בצורה סימטרית ושווה מכל הכיוונים, לוקחים סרט קשירה לפרחים או כל סרט קשירה אחר, מהדקים את הגבעולים חזק ביד אחת ומחילים ללפף את סרט הקשירה בצורה הדוקה ביד השנייה מלמעלה למטה (בערך 5 ס”מ) עד שהזר תפוס טוב וקושרים.
ניתן להוסיף עיטור של ענפי ירק כלשהם מסביב לורדים ולקשור שוב, או להשאיר את הזר על טהרת הורדים בלבד.
אחרי שהזר מהודק וקשור, ניקח סרט רחב מהודר (הסרט שיראה לעין) ונלפף שוב מלמעלה למטה עד לגובה הרצוי להחזקת הזר ביד בצורה נוחה ונחבר בעזרת סיכות אל הגבעולים.
זהו, כל שנותר הוא לקצר את הגבעולים כמעט עד לנקודת ההתחלה של הסרט המלופף ויש לנו זר כלה קלאסי ומקסים של ורדים אדומים.
המאמר באדיבות: פרחים תמר

הכול לחתונות ואירועים: רכב לחתונה, זרי לכלה, קישוט רכב לחתונה ועוד... - https://www.q7limo.com 

טריקים קטנים לקישוט רכב לחתונה

באינטרנט יש הרבה עצות בנושא זה. מה מציע הפורטל הישראלי הידוע Walla? (המאמר המקורי)


יש כל כך הרבה ארגונים לחתונה, עד ששוכחים את הסידורים הפשוטים והיפים ביותר - קישוט הרכב, כמובן, שתמיד מוסיף חגיגיות ליום החתונה. הנה כמה רעיונות שישדרגו לכם את המכונית


מי בכלל חושב על קישוטי רכב כשיש כל כך הרבה דברים אחרים לסגור? אנחנו כאן כדי להזכיר לכם. יש כאלה שביום החתונה לוקחים את הרכב ושמים סרטים צבעוניים, אבל עוד טיפת השקעה ולפעמים במינימום כסף אתם יכולים להוביל לתוצר יפה ומקורי שישדרג לכם עוד יותר את היום. 

כדי שתקבלו השראה, לתת לכם השראה, הנה כמה רכבים שהשקיעו בהם במיוחד. הדקו חגורות, יצאנו לדרך.

שומעים? אנחנו מתחתנים 
קישוטי רכב לחתונה
קישוט: ק'יו7לימו

עזבו אתכם מעיצובים שעפים ברוח ומפריעים לרכבים אחרים, רותם גיברי (25) הלכה על קונספט אחר. בעזרת סול מנצנץ, עלים מפלסטיק, סרטים צבעוניים, בד טול וכמה חברים טובים, היא דאגה שאת הרכב שלה אף אחד לא יפספס. קדמת הרכב מקושט עם סרטים ופרחים, גג הרכב מקושט בעלים מפלסטיק ובשמשה האחורית כיתוב Gettin' Married, לייק.

מתחתנים? ממש כמו זוג ברבורים 
יש זוגות שלא מוכנים לוותר על קישוטים פרחוניים וצבעוניים, עיצוב כזה עונה על כל הציפיות. יש רכבי חתונה שכולם צופרים להם ואנשים לא מפסיקים לבהות בהם, הנה רכב שעונה על ההגדרה הזו עם עיצוב מקורי ומדויק שיפתיע כל אחד שיראה את הרכב.

טרנד הדגלים משתלט על הרכבים 

רכב לחתונה מקושת
חתונה אם ק'יו7לימו

אם כבר מקשטים את הרכב, אז ללכת עם הטרנדים הכי חמים והעיצובים הכי מיוחדים. הרכב של שיר (23), היה מקושט בצורה קלאסית עם טאצ' עיצובי, מרשים ומדויק להפליא. פרחים, סרטים ודגלונים – מעבר לזה לא צריך עוד דבר. בשמשה האחורית הניחו דגלונים עם הכיתוב Just Married ממש כמו בסרטים. כמה שיק ברכב אחד.

זה הכל עניין של גיר
קישוט רכב מיוחד לחתונה
קישוט: ק'יו7לימו

זוכרים שפעם כשהיינו ילדים היינו משתמשים בגירים? הדר שרון קורן (28) ובן זוגה קנו טוש גיר והתחילו לצייר על הרכב, אל דאגה - זה יורד עם אציטון. כמה ניסיונית שתרצו ומה שיעלה ברוחכם תוכלו לרשום או לצייר. במקרה של הזוג, יצירתיות וטאצ' אישי ורכבם מוכן לנסיעה, מה אתם אומרים?

מתחתנים גם עם הקבוצה האהובה
יש גברים שיגידו שחתונה זה לא רק עם אישה, אלא גם עם קבוצת הכדורגל האהובה -לשתיהן שומרים אמונים. אם כבר אמונים, אז שלבו את האהבות הגדולות בעיצוב הרכב. סמל של הקבוצה האהובה כמה סרטים ויש לכם רכב שכל האוהדים לא יוכלו שלא להביט בו. חוץ מזה שזו יכולה להיות הפתעה נעימה ומתנה מדליקה לדבר שלכן שתיזכר לכל החיים. 

בעל, אישה, יצירתיות ומחשבה
קישוט רכב לחתונה ק'יו7לימו
קישוט רכב לחתונה

סרטים זה יפה, פרחים זה מגניב, דגלים זה טרנדי, אבל זה ממש ממש מקורי. במידה ואתם זקוקים ליותר מרכב חתונה אחד, תוכלו לעצב את שני הרכבים, כך שיתכתבו האחד עם השני.

מדבקות, דגלים ומספרים 
רכבים ק'יו7לימו מקושטים לחתונה
על חלונות רכב החתונה ניתן להדביק מדבקות חתונה מעוצבות וקלות להסרה שתוכלו למצוא באתר שלנו ולבחור ממגוון מדבקות.

איך אתם הייתם רוצים לקשט את רכבכם ביום החתונה?

"לימו קישוטים" - קישוט רכב חתן וכלה, קישוטי לרכב חתונה, קישוט פונפונים לרכב לחתונה - מציע 88 דוגמאות פופולריות ומקסימות של קישוטי רכב לבחירתכם , נותן  שירותי קישוט רכב לחתונה עד הבית באזור מרכז הארץ ולמי שנמצע רחוק מאזור המרכז, הקישוט ישלח בדואר.
 
אתר האינטרנט של לימו קישוטים: https://www.q7limo.com



Касса BRAVO!