22.4.2019

מנוע מתחמם סיבות, ומה לעשות

מנוע מתחמם

אם נסעתם ברכב שאינו חדש סביר להניח שזה קרה גם לכם מתי שהוא. אתם נוסעים ברכב ונהנים ממוזיקה טובה, ולפתע אתם מבחינים שחום המנוע מתחיל לעלות. כל עוד הוא בטווח הרגיל זה בסדר וזה לא נחשב מנוע מתחמם, אבל ככל שעובר הזמן הוא מתקרב לקו המקסימלי או יותר מזה, הוא כבר עובר אותו או שנדלקת נורה.


אז אם מנוע מתחמם מה לעשות? אם מנוע מתחמם בנסיעה האם אפשר להמשיך איתה? מהן מנוע מתחמם סיבות? הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על מצב כזה, מה עושים ואיך מתמודדים עם המצב בצורה הטובה ביותר ועם הפחתה עד כמה שניתן של הסיכוי לפגיעה ברכב.

מנוע מתחמם סיבות

מנוע מתחמם זה כידוע מצב בעייתי מאוד, אך מהן מנוע מתחמם סיבות? מנוע מתחמם מה לעשות? אם מנוע מתחמם בנסיעה יכולות להיות לכך מספר סיבות. ראשית, אם מזג האוויר חם מאוד מה שקורה בדרך כלל בחודשים כמו יולי ואוגוסט, מערכת הקירור של הרכב נפגעת וגם המנוע יכול להתחמם. סיבה נוספת להתחממות מנוע יכולה להיות גם חוסר בנוזל הקירור שאמור לקרר את המנוע.

עוד סיבה יכולה להיות כשל במשאבת המים או כשל במאוורר, או כל כשל שהוא שעשוי לפגוע במערכת ולא לאפשר למנוע להתקרר כמו שצריך. אז מה עושים במצב כזה? הנה כמה דברים שצריך לדעת.

מנוע מתחמם מה לעשות?

אם מנוע מתחמם צריך מיד לפעול. אז מנוע מתחמם מה לעשות? אם מנוע מתחמם בנסיעה מה שאומר שהוא עדיין לא הגיע לקו אלא מתקרב אליו, צריך בהזדמנות הראשונה לעצור ולטפל בעניין ואם חום המנוע כבר עבר את המקסימום, צריך לעצור מידית כמובן תוך שמירה על הבטיחות. לא משנה מהן מנוע מתחמם סיבות, צריך לוודא שיש מים במערכת ואם זה קורה אחרי נסיעה ארוכה של 10 דקות או יותר, צריך לעשות את זה במשנה זהירות.

פתיחת מיכל המים ללא התמגנות ומיד לאחר העצירה עלולה לגרום ליציאה של מים במהירות, לפגיעה ולכוויות. אז מה עושים? מחכים. לאחר שמחכים לוקחים איזה שהוא בד ולאט לאט פותחים את מכסה המים. רואים שהמכסה לא קופץ או עף וממשיכים לפתוח אותו וממלאים את המיכל במים. אם המיכל עדיין רותח, המים יתאדו בשניות. אז מה עושים? שוב, מחכים. רואים מה קורה לאחר מכן ומנסים למלא שוב מים. כמובן שאם הבעיה חוזרת על עצמה ותוך זמן קצר חסרים שוב מים, אתם חייבים לבקר במוסך ולבדוק את זה

ע״י Gal Aharon  
מקור הכתבה: engieBlog

20.4.2019

מיו-מד (MIO MED) - מכון יופי מתקדם בכרמיאל

מיו-מד (MIO MED) הינו מכון יופי מתקדם, שממוקם בכרמיאל, ומנוהל על ידי אולגה ואיגור מטליצה.

ד"ר איגור מטליצה הינו רופא מרדים, ומומחה לאסתטיקה רפואית. הוא עבר קורס מקיף ומעמיק בתחום האסתטיקה הרפואית, אצל ד"ר אירנה קרופניק.
אולגה מטליצה הינה אחות במקצועה, והיא סיימה קורסים רבים במגוון מקצועות היופי, ובניהם: מניקור ופדיקור מכשורי, הסרת שיער בלייזר, הרמת ריסים וקוסמטולוגיה. היא צברה ניסיון מקצועי עשיר בעבודתה באחד המרכזים הגדולים בישראל לטיפולים אסתטיים.  

צילום מסך אתר קליניקה לרפואה איסתטית
screenshot: site - MioMedClinic.co.il

הטיפולים המוצעים במרפאה:
✔️ פיסול פנים ואף
✔️ העלמת ומילוי קמטים
✔️ טיפולי בוטוקס
✔️ פיסול אף ללא ניתוח
✔️ העלמת קמטים בחומצה היאלורונית
✔️ מילוי שקעים מתחת לעיניים
✔️ עיבוי ועיצוב השפתיים
✔️ מתיחת פנים ללא ניתוח
✔️ נפח ומיצוק בחומצה היאלורונית
✔️ מתיחת פנים ואף עם מזו-חוטים
✔️ מתיחת העור עם חוטים נספגים
✔️ מתיחת פנים עם חוטים
✔️ טיפול באקנה באמצעות לייזר
✔️ הצערת העור באמצעות לייזר
✔️ הסרת שיער בלייזר SHR
✔️ טיפול בפיגמנטציה
✔️ טיפולי אנטי אייג'ינג
✔️ מזותרפיה רפואית
ועוד...

אתר האינטרנט של "מיו-מד" רפואה אסתטית ברכמיאל: www.miomedclinic.co.il 

15.4.2019

יבוא חלקי רכב: מה חייבים לדעת

טרנד עשה זאת בעצמך, הגיח לעולם בעשור האחרון ופלש גם לתחום הרכבים. בעלי רכבים רבים בוחרים לטפל ברכבם בכוחות עצמם – בין אם כתחביב ובין אם בשל הצורך לחסוך בעלויות אך לא רק. בעלי רכבים רבים, מעדיפים לראות את החלק שמוחלף להם ועל כן הם מבצעים יבוא חלקי רכב משלמים מכס על חלקי רכב וניגשים למוסך להתקין אותם.

auto parts - photo: depositphotos

לא תמיד ההזמנה היא של חלקים חדשים ולעיתים מבצעים הזמנה של חלקי רכב משומשים. אם גם אתם מתכננים להזמין חלקי חילוף, יש מספר דברים שאתם חייבים לדעת..


יבוא חלקי רכב


מזמינים חלקי חילוף לרכב? רשמו לפניכם את ההמלצות הבאות

יבוא חלקי רכב דורש הבנה מינימאלית בתהליכי היבוא לרבות תשלם מכס על חלקי רכב, בדיקת תקן של החלק במידת הצורך ועוד. חשוב שתדעו כי אם אתם מזמינים חלקי רכב משומשים או חדשים, חל עליכם פיקוח המתבצע על ידי נהלים שמבטיחים תכנון וייצור נאות של אותם חלקים כך שעליהם לעמוד בתקנות התעבורה, בתקנים הראויים במפרטים ועוד. לכל חלק אותו אתם מתכננים לייבא, ישנו דרישות חובה לרבות מחזיר אור, מכלול כדור הגה, צמיגים ואבובים, מסנני שמן, ועוד.

כל עוד אתם מתכננים לייבא חלק זה או אחר, עליכם לבחון את הדרישות בהתאמה לצרכים האישיים שלכם ולעמוד בהם אחרת אתם עלולים לשלם מחיר.


מחירים יותר נוחים


יבוא חלקי רכב מאפשר לכם ליהנות מאותו החלק במחיר נמוך לעיתים משמעותית מזה שתשלמו בישראל. העובדה שלא תמיד תתבקשו לשלם מכס על חלקי רכב, מאפשרת לכם ליהנות מעלויות נוחות ומשתלמות וזה כשלעצמו מסביר מדוע הזמנת חלקי רכב משומשים או חדשים כאחד משתלמת. כדי לבצע את ההזמנה אתם יכולים להיעזר בבעלי מקצוע או חברות שמבצעות עבורכם את ההזמנה ומתנהלות אל מול הבירוקרטיה הנדרשת ומאידך אתם יכולים ליהנות מהתהליך ולבצע את ההזמנה בעצמכם.

הזמנת חליפים צריכה להיות מגובה בידע וניסיון, ובין היתר חשוב להבין ממי להזמין את המוצר, כיצד לייבא אותו באופן חוקי, איך לשלוח את המוצר לישראל ועוד פרמטרים שאל לכם לפסוח עליהם.

ע״י Gal Aharon

מקור המאמר: engieBlog

כל החדשות המעניינות ביותר של עולם הרכב בבלוג חדש ברוסית - "בלוג רכב" www.REHEV.com



13.4.2019

יש חנויות אמיתיות בישראל! אחד מהם - חנות פרחים בכרמיאל בשם פרחי אתי

עסק הפרחים המשגשג והמנוסה אשר קיים במרכז של השכונה המערבית, התחיל לפני עשרים שנה ולגמרי במקרה, כאשר הלך אלכס בעל העסק לקנות לאישתו פרחים ליום האהבה.

ים פרחים בפרחי אתי


הוא חיפש זר יפה, מרשים, שיראה ממש מיוחד עבורה.
בעודו מחזיק, מסתכל ומריח את זר הפרחים שבחר, סיפר לו בעל החנות כי הוא מתכוון למכור את העסק.
אין ספק שלאישתו של אלכס מגיע את כל הפרחים שהיו בחנות, אבל לגמרי במקרה עלה הרעיון ואלכס פשוט החליט לקנות את המקום.
הרי מי לא רוצה פרחים בכל הזדמנות כדי להגיש כהוקרת תודה, או להביע רגש?
מי לא רוצה פרחים בימי הולדת וחג, מי לא ירצה פרחים בכל יום ועונה בשנה?
החנות הקטנה שגודלה היה שבעה מטרים, לימים גדלה ומאז המתחם גדול פי שלוש.
כמות הפרחים והמגוון, סידורי הפרחים והעציצים, אגרטלים וכדים, גדול במיוחד.

חנות פרחים בכרמיאל
הפרחים הטריים בכל יום בשנה והמראה הרענן שלהם, מקשטים את החנות והניחוח, הריח העדין והמשכר גם של הוורדים והשושנים, שמזמין הרבה מאוד לקוחות להיכנס להינות משרות אדיב, נעים ומהיר.
ולמרות שיש גם עובדת נוספת מקצועית בחנות, אלכס שלמד בתחילת דרכו לעצב ולהכיר כל פרח וצמח, הרי שעם השנים הניסיון והידע גדל.
אלכס מומחה בעיצובי זרים, זרים לראש ואף לצערינו גם זרי אבל.
מתמחה בשילוב סוגי הפרחים וסידורם והזרים שהוא מכין מרשימים במיוחד!
לא פלא שפוגשים אותו הרבה בשטח בסידור זרים באירועים קטנים וגדולים.
חנות הפרחים של אלכס זוכה למחמאות רבות וללקוחות חוזרים, עם שזירת פרחים ברמה מקצועית גבוהה במיוחד.
עיצוב זרי כלה מדהימים ואיך אפשר באירוע של חתונה, לא להסיע את המתחתנים הצעירים ברכב מקושט בתשומת לב רבה, הרכב אותו רואים כולם? רכב שחייב להיות יפה ומיוחד.
עוד בחנות מגוון רחב של הפתעות.
מתנות ואפשרויות נוספות לבחירה, לצרף לזרים, מלבד כרטיסי הברכה.
בלוני הליום, שוקולדים שאי אפשר לסרב להם וליינות טובים.
לאלכס מעולם לא נמאס לחיות בסביבה הצבעונית והמבושמת ולהכין את הזרים בכל מיני גדלים ולשרת את קהל הלקוחות שלו על הצד הנפלא ביותר. הן בתוך החנות והן דרך המשלוחים שמרגשים את השולחים ובפרט את כל מי שמקבל אותם.
משלוחי הפרחים לא רק בעיר, משלוחים מגיעים עד ליישובי משגב, תפן, אזור התעשייה תרדיון, בר לב ועוד. מחירון משלוחי פרחים בצפון 

מאמר המקורי בפורטל אינטרנט כרמיאלי
Касса BRAVO!